hallåja

god eftermiddag lr vad man nu säger. vaknade upp kl 9 med josse och fick panik! var f'n var min mobil? letade överallt i sängen och under sängen. kunde verkligen inte hitta den. men tillsist hittade jag den längst i under sängen under massor med sladdar. hur lyckades den komma dit? jaja,
jossan och jag försökte spela lite the sims 3, men fattade inte så mkt av det så vi gav upp och jag fick följa henne till bussen för hon skulle hem till kävlinge igen. 
när jag kom hem igen satte jag mig i solstolen på gräsmatten och solade och blev störd av en viss badde som tjatade på mig att vi skulle till lund. tillsist gav jag med mig och nu får jag börjar göra mig iordning så jag kan följa med honom dit.

nu tror jag att jag har bestämt mig, jag ska bli brunett igen ikväll!  hörs sen pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0