hatar söndagar

igår hade vi gäster för vi hade kräftskiva. dem var riktigt goda(kräfterna då), inte så konstigt för vi har ju fiskat dem.
fick huvudvärk efter maten så jag stängde in mig på rummet och var där en lång stund innan gick jag tillbaka till dem andra och var lite social. mkt mer hände väl inte.


innan idag var jag ute och gick med erika, behövde verkligen snacka av mig, väldigt skönt. när jag kom hem började jag laga hamburgar till mig och mammsen, hon är sjuk liksom så får passa upp henne. dem blev super goda, men kanske lite för salta, men lite salt har ingen dött av. Efter maten försökte jag göra läxan men så jvla jobbig och fattar inte riktigt hur jag ska göra med den, panik. 
när pappsen kmr hem ska han flytta in mina saker in i nya rummet. känns verkligen som jag tjatar om rummet, men älskar och fixa om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0