a nice xmas

hade ändå en jätte fin jul igår. började med att vi fick vänta på mormor jätte länge för taxin var försenad och sånt trams. vi åt julmaten och sen kollade vi på kalleanka som man har gjort nu i 16 år. fattar egentligen inte vf man koller på det, vet ju redan vad det "handlar" om. men en tradition man inte bryter. efter det vid 5 tiden gick jag och pappa till kyrkan för att lyssna på min syster som skulle sjunga där. det var första gången jag var i kyrkan på julafton. ändå väldigt många som går till kyrkan på julafton. lite mysigt, men höll på att somna.
efter det öppnade vi julklapparna när vi kom hem. fick det mästa jag ville ha. (orkar inte skriva upp allt, men fick jätte fina julklappar). hade en fin jul med familjen som alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0