jullooooov

slutade 10 idag så jag och evelina gick runt i malmö och mös lite för att fira hennes födelsedag. hittade lite julklappar och åt pizza på trianglen. efter det stack jag hem till min syster för att kolla på hennes nya lägenhet. och försökte övertala henne om att jag skulle få det ena rummet. lr iallfall kunna sova där nåna gånger, för lägenheten är så nära min skola. sen stack vi till entré och fikade.

så nu har jag äntligen jullov. slippa gå ut och bara vara inne och mysa. men tror inte jag klarar att vara inne bara.
ikväll ska jag vara med min älsklings badde. sista gången jag träffar honom innan han åker till NY och bara lämnar mig här. hörs lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0