min gårdag

blev tyvärr inget skrivande igår, för jag hade knappt någon tid att skriva.
men igår morse skulle jag och charlotte, lovisa, emma försöka hitta till gympan där vi skulle ha beatchvollyboll. vi var helt lost och var 20 minuter försenade. men när vi väl var på rätt väg började jag och charlotte byta om till gympa kläder i bussen och sprang dit vi skulle vara så vi skulle kunna vara med på gympan en stund iallfall. och vi hann vara med och spela. vollyboll är så kul. efter det var det bara en vanlig tråkigt skoldag.
när jag kom hem hade jag bara en halvtimme på mig innan jag skulle ta bussen till lund för att vara på midda. det var en lugn och mysig fredagskväll med gamla kompisar från halmstad, helt mysiga personer.

idag ska jag med mamma till nova en stund och sen ska jag färga min syster fransar och bryn, och hon ska färga mitt hår! hörs lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0