bowling med töntarna

blev inget bloggande igår, var knappt hemma. så jag skriver idag om min gårdag.
 först hade jag två lektioner sen fick jag följa med till gymnasiemässan och sminka folk. det var riktigt roligt.
sen mötte jag jospehine och vi åkte hem och käkade kebabpizza och sen stack in till malmö med dem andra och skulle bowla. först skulle vi vara på entre, men var jävligt dyrt att spela där så vi stack till big bowl, men det var 20 års gräns. så himla onödigt. så det blev på kronprinsen.
när vi kom hem från malmö stack vi och hyrde film. såg nog max 10 minuter på den sen somnade jag.


idag har jag ingen aning vad som händer, blir väl att plugga lite nu på morgonen och städa,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0