i need you




du är verkligen en av dem som står mig mest näramast. jag hade inte klarat mig utan dig alls. du som får mig upp på ben igen när det är som jobbigast. du är den som inte bara säger " jag finns där", utan du tar verkligen tag i det och hjälper mig. blir bara glad över att sig utan att du säger nått.
första gången jag såg dig när du kom ny till klassen. riktigt såg att du var helt annorlunda från dem andra, att du skulle göra min dagar till dem bästa. och det har du verkligen gjort. kommer inte klara mig om du inte finns där.
du är den första jag ringer när det har hänt något eller behöver råd. jag älskar dig josephine

Kommentarer
Postat av: jossan

<3

2009-10-18 @ 21:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0