...

vet inte varför jag skriver detta. men har inte alls mått bra på senaste tiden. kanske ingen som har märkt det för jag är väldigt bra på att dölja det med ett leende när någon är inärheten. men jag orkar inte le längre utan någon mening med det. jag har gråtit nästan varje natt utan att ens vet varför. har nästan alltid ont i huvudet, och är så himla stressad. och jag vet inte varför jag är det. jag vet inte alls varför jag mår dåligt. jag bara gör det.
 det är det ända jag tänker på, varför jag inte mår bra inom mig. jag har alltid sett mig som en glad och positiv person, och det är den personen jag vill bli igen. men hur fan ska jag lyckas med det.
men vill bara tack alla som har funnits där för mig, dem som har gjort sitt bästa för att få mig glad,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0