gillar ändå hösten

alla bara klagar på vädret, men jag tycker ändå det är mysigt. man behöver inte ha någon ångest över att sitta innen om det hade varit fint väder och man kan ju bara ta något gott att äta och kanske varm oboy och sitta vid tv invirad i en mysig filt. oh hösten är ändå så härlig.
gillar färgerna och man har så fina kläder, stora halsdukar, vantar (som jag älskar) stövlar och en skinnjacka.
kan inte blir mycket finare.

the studio ringde precis och frågade om jag vill komma tillbaka dit och bli fotad. visst kan man göra det, men känns lite onödigt. bara man har en bra kamera, bra bakgrund och kan styla så behöver man ju inte åka dit för att ta några bilder som är dyrt. för mig saknas bara en bra kamera, men det har många av mina vänner så det är nog bara till att låna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0