hm..

min sminkning var precis som gårdagens, så behöver inte skriva upp den igen.

visst är det lite läskigt när folk påstår att dem känner en och vet jätte mycket om en, medans man inte har en aning om vem personen är. har hänt mig många gånger. som idag berättade rebecca att hon pratade med en kille som sa att han kände mig och att vi var jätte nära varandra. hade ingen aning om vem han var, brukar vara dålig på namn så trodde bara hade glömt bort vem det var, men när jag såg bild på honom hade jag aldrig sett människan. jaja skumm person

hade prov idag och det gick faktiskt bra! sen hade vi svenska som var väldigt drygt.
på lunchen köpte jag en stickad kofta från gina, ybermysig. efter det tog jag bussen hem. orkade inte med skolan. jätte mkt huvudvärk och bara så tråkigt att sitta i 3 timmar och lyssna på en lärare. tror jag bara har varit på den lektionen 3 gånger. men han tycker jag är duktig så då kan jag ju lika gärna vara hemma och vara duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0