snart lov!

var duktig idag och gick till skolan. kul och träffa mina sötnosar igen, som jag saknat så mkt. hade dock inga roliga lektionen, men med er är allting kul. efter skolan blev det att sola. testade de nya solariumet där man skulle stå upp. den var helt läskig, fick panik i början. bara efter 10 min var röd som en liten kräfta, haha men det lägger sig nu till brunt. najsigt.

nu gäller det bara till att plugga till provet imon, om planeterna! jippii, säger jag bara.
oh just det, fick tillbaka mitt svenskprov, fyfan vad dåligt resultat. hade 1poäng från att gå G. haha har blivit as dålig i svenska, var helt grym innan. jaja, ska väl bättra mig. (syster, säg inget till mamma)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0