tjockis

när vi slutade gick jag direkt till bussen och när jag kom dit skulle bussen komma om 3 minuter. skönt!
men när jag skulle ta fram busskortet för att vara redo, lr vad man säger, så hittade jag inte min plånbok.
rotade igenom hela väskan och kom på sen att imorse la jag av min plånbok i skåpet.
var tvungen att gå tillbaka hela vägen till skolan och hämta den. fick sån damp på allt. alla började sms och ring och då fick jag ännu mera damp. äh shit så patetiska jag är. men det var frukansvärt jobbigt.
det var också en tjock person på vår skolan idag som skulle fråga vad vi tyckte om maten. haha var bara tvungen att skriva det!

nu är jag bara as hungrig och väntar på att maten ska bli klar. ikväll blir det popcorn och varm oboy för det är nya avsnitt av despret housewives.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0