godnatt

kom precis hem och är skit trött.
åkte in till lund kvart över 7 med jens. var sån kulturnatt där idag så passade på att åka in och träffa lite folk. träffade nåna kompisar till honom en stund. hittad erika och matilda så gick med dem och träffade nåna. träffade även min älskade josephine som jag saknat över mkt. och så klart träffade jag min älskling badde som blev överarg på mig.
vid 12 tiden stack jag och jens och hans kompisar hem till elias och vi åt kladdkaka och såg på sex driver. somnade direkt i hans soffa. vaknade precis typ och bestämde mig för att gå hem och sova där ist.
så ska krypa ner i sängen och nanna nu, puss

Kommentarer
Postat av: jossan

så kul att träffa dig gumman, vi måste ses snart igen!

2009-09-20 @ 11:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0