läskig doktor

det blev inget skrivande igår, för direkt efter skolan åkte jag till nån speciell dokter som skulle kolla mitt huvud och skelett. och kom inte hem förren vid 7 och jag orkade inte starta datorn, gick och la mig direkt typ.

hos doktorn fick jag först vänta i 45 min för jag var förtidig, somnade i soffan i väntrummet, hur skönt som helst.
när det väl var min tur fick jag ligga på nån så säng ni vet, och så kände hon och rörde hela mig och huvudet för hon skulle känna hur mitt skelett rörde sig. så klart var jag ju onormal bortsett från andra. jag rörde mig åt andra håller och hon sa att jag grät inombords och hade väldigt mkt känslor inom mig som jag inte ville få fram.
efter det var klart kunde jag knappt sitta upp, blev helt svimfärdig och jag låg och ryckte i kroppen tydligen.
när jag kom hem och skulle sova låg jag och skakade inom mig hela natten, och det gjorde jag även under dagen. helt läskigt fan,

men annars mår jag bra och har bara varit i skolan idag, hade prov om hudanalys och det gick jätte bra. höll på somna på samhällslektionen, men hade lite skoj med charlotte när det var som drygast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0