tråkig skoldag

CHARLOTTE. säger:

mitt lilla lamm då

ffilippa säger:

men snutte då

ffilippa säger:

kmr till dig snart

CHARLOTTE. säger:

woff

CHARLOTTE. säger:

bäää

ffilippa säger:

ska vi döda henne

CHARLOTTE. säger:

kom vi slår henne mannet

ffilippa säger:

LOOOTTTTEEN

CHARLOTTE. säger:

LIPPPPPIIIIISS

ffilippa säger:

PUSSSY

CHARLOTTE. säger:

HOOOE

ffilippa säger:

 

RÖVHÅL

CHARLOTTE. Säger:

 

ASHOOOOOOLE

ffilippa säger:

SLICKA PÅ DIN FAVORIT KLUBBA

CHARLOTTE. säger:

KOK

PUUUSSSSS

ffilippa säger:

I KNOW YOU LIKE IT

CHARLOTTE. säger:

PUUUUSSS

Y

PUSS+Y

hihi

ffilippa säger:

BÄÄÄÄÄÄÄÄÄH

CHARLOTTE. Säger:

det 'är så du låter i sängen

ffilippa säger:

VAD VET DU OM DET o:?

CHARLOTTE. säger:

tro mi9g jag vet

ffilippa säger:

OH ÄR DET DU SOM ÄR MONSTRET UNDER MIN SÄNG

CHARLOTTE. säger:

JA JAG BRUKAR GÖMMA MIG DÄR VARJE FREDAG

ffilippa säger:

MEN JAG HAR BARA SÄNG PÅ SÖNDAGAR

SEX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0