utelåst...!

helt jobbig dag. pappa körde mig till skolan imorse, efter en timme i skolan mådde jag jätte dåligt och jag stack därifrån och tog bussen hem. när jag hoppade av bussen kom jag på att jag var tvungen att gå hela vägen hem(ivanliga fall cyklar jag). när jag äntligen kom hem vid halv 11 tiden, letade jag igenom hela väskan och upptäckte att jag inte har nåna NYCKLAR! jag fick åka in till lund till min pappas jobb för att hämta nycklar och sen ta mig hem igen. har inte varit med om nått så jobbigt på länge, speciellet inte när jag är sjuk och måste på toa.

precis sovit en stund och är hur varm som helst. Ska åka in till dokter vid 4 tiden för att kolla huvudet.
tror jag ska försöka sova lite till. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0