en massa strunt

idag på stylisten fick vi lära oss hur man sminkar äldre människor. Inte alls svårt, bara lite tips om vad man ska undvika och ta extra av.
annars gick det bra i skolan efter att ha legat sjuk i en vecka. Är inte riktigt frisk än, hostar som bara den menmen. Höll mitt tal idag om att "låt alla ungdomar ta hur många gratis kondomer dem vill av skolsystern". Brukar vara så nervös och inte alls klara av redovisningar, men den här gången gick det super bra och fick vg för det. Det var väl en aning för kort. Nä shit, nu babblar jag bara på en massa strunt som man inte ens vill läsa.

jag är konstig, jag önskar mig ingenting i födelsedagspresent. det är ju hemskt.

Kommentarer
Postat av: linn

fin blogg du har :) ha en bra kväll!

2010-04-08 @ 19:46:18
URL: http://linnnerikssons.blogg.se/
Postat av: josefine

Hej!

önskar dig en bra kväll :)

2010-04-08 @ 19:55:42
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0