hatar söndagar

Haft sån panik idag! inte gjort något alls på hela dagen, bara suttit ner och gjort ingenting. Var iallafall ute lite imorse och rörde på mig och fick träffa erika som jag inte gjort på länge.
och det värsta är att jag är så gottesugen som satan, men lovet mig själv att inte äta sånt. typ klarat mig i två veckor!
Just nu väntar jag bara på att festbilden ska lägga upp alla hemska bilder på en från prince. men som sagt, det handlar om att bjuda på sig!
Ni får ha en fin kväll alla, pöss






vi uttrycker oss väldigt kärleksfullt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fin blogg du har.

Allt bra med dig? :)

2010-04-18 @ 21:08:57
URL: http://sandramsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0