igår/idag

ska iväg med pappa och syster idag och kolla möbler och lite annat.
jag måste iallafall köpa en dator, skor, kofta. tror verkligen inte mina pengar räcker, och så behöver jag en ny garderob, men det får fan mina föräldrar köpa till mig.
ikväll ska jag mysa med erika om hon mår bättre idag.

igår stack vi iallafall till bjärred men erika åkte hem tidigt för hon inte mådde så jätte bra, jag stannade kvar en stund och sen åkte vi in till malmö och såg på teddybears. och jag var så kissig hela kvällen och jag blev av med alla i folkmassa så jag sprang runt där själv och yra.
aja, nu ska jag ner och göra nudlar till mig, för det är typ det ända jag kan laga utan att jag bränner maten lr mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0