skidsemester imon

ojdå, då var det ett tag sen man skrev. men har inte haft någon speciell ork.

iallfall så köpte jag Åhlens egna brun-utan-sol. faktiskt super bra och billig, blev inte alls så gul som jag blir av de andra. men så när jag vaknade imorse så såg jag att mina händer var randiga av det. men då kom jag på att jag smörjde in handryggen och sen tvättade jag min händer diretk efter för att få bort et på handflatan. men som tur finns det en räddning. man tar bakpulver och sen skrubbar man på de fläckiga områdena.

just nu håller jag på att packa inför skidsemstern i sälen. åker imorgon efter skolan, och blir borta till söndag. så där imellan tror jag inte att jag kommer kunna skriva. inte säker på att jag hittar någon dator där. men det ska bli riktigt skoj, åka skider, gå på spa och äta mumsigt. och massor med bilder kommer att tass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0