såhär kul har jag just nu(N)

har du inom 48 timmar:

pussat någon? ja
blivit pussad? ja
druckit alkohol? nej
rökt? nej
sovit? jepp
ätit? ja
druckit? ja
räckt fuck you åt någon? yes
slått nån? tror inte det
gråtit? ja
skrattat? jah
kramat någon? je
varit sur? njä

Just nu:
saknar du någon? Japp
älskar du någon? ja
gillar du någon? ja
är du hungrig? lite
är du törstig? typ
är du trött? njä
är du glad? ne
är du ledsen? Nej, så onödigt
är du nervös inför något? ja
är du sur på någon? är jag säkert

vad gör du om en timme? antagligen läxa eller tv
två timmar? tv?
tre timmar? men vafan, inte vet jag
fyra? ?

vilken är din favoritfärg? eehm
vilken är din naturliga hårfärg? guldbrunt
vilken är din ögonfärg? Blåa tror jag
pratade du senast med? Mamma
ringde du senast? angelica
lång är du? typ 1.65
vad är ditt första namn? filippa
andra namn om du har något? evelina



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0