balen

hade en jätte fin och trevlig kväll/natt igår. först fick jag och min syster (och många andra) sitta och lyssna jätte länge på några som pratade och sen skulle vi bli intagna (förklyddig att förklara) och 50 st andra.
när det var klart blev det lite dansa, efter det blev det en jätte go middag, med förrätt, varmrätt och efterrätt med massor med dricka till. var tvungen att gå på toa väldigt ofta. och en gång när jag var på toan och skulle gå tillbaka till maten, såg jag några som var helt förvirrade och så bar dem ut någon som hade svimmat.
efter den långa maten var det dans hela kvällen och natten. det var en kille som försökte bjuda upp mig och mina kusiner hela tiden. var lite gulligt i början med blev jobbigt efter allt tjat.
fick många kommentarer för min klänning under hela kvällen. väldigt sött.
(och här kommer väldigt många bilder)


jag&angelica



jag&pappa


jay&goggo

systrarna linse/gillbjörn



jag&jay

mamma,pappa,trissa,goggo



vi är helt normala


jag&goggo

Kommentarer
Postat av: erikaljungdahl

Jätte vacker är du gumman! saknar dig<3

2010-01-17 @ 20:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0