en snäll chaffis

förengångsskulle var busschafförerna helt snälla idag. imorse lät dem bara en gå på utan att betala. (inte för jag brukar betala, men ändå) och sen när jag skulle ta mig hem från malmö, så var jag nåna meter i från där bussen stod och så körde den. och precis när den var bredvid mig så tittade chaffören på mig, och så att jag blev butter, så han stannade och lät mig gå på. det är verkligen inte alls ofta det händer. tillochmed när folk springer fram till bussen och den har stängt dörrarna, så vill dem inte öppna utan bara kör. sånna surisar.

 jag har precis gjorde  och ätit pannkakor med glass och sylt, så nu är jag super glad(Y)
ska sätta igång med lite läxa nu tänkte jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0