fest med jossan

var väldigt stressad igår och hade ingen tid att skriva.
följde med erika till malmö på morgonen för hon skulle köpa smink och jag gjorde så hon fick 30% billigare. Sen följde jag med henne runt lite i stan medans hon köpte lite stuff. det var fint väder så det var mys.
Efter det åkte jag hem och jossan kom och vi hade två timmar på oss att göra oss iordning till tjejmiddagen/festen. Hade inte alls kommit på något att ha på mig så det var väldigt stressande.
Till sist kom vi iväg till bussen där vi mötte evelina och emilia. och sen åkte vi vidare till gunnesbo.
Fixade tacos och hade en underbar kväll med söta töser. Senare på kvällen kom killarna dit.
tack för en super kul kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0