valborg

Gårdagens kväll blev ändå lyckad efter massor med problem. inget blev ju som planerat med riktigt kul ändå.
började med att jag, josephine, emilia och sara åkte in till lund till josephines kompis som fyllde år. satt där med lite folk och hade en mysig stund. Drog ut till stadsparken och träffade folk, träffade erika och hennes kompias med. missade bussen så vi fick stå i stadsparken en timme efter med trevligt folk. Folket där var väldigt speciella, haha. Blev ingen malmö, drog istället hem till evelina. och någon spydde ner hela bussen. fyfan säger jag bara.
kom till evelina där det fanns gott om folk och det slutade med att jag och josse stod och dansade för oss själva medan alla andra bara tråkade sig och satt ner. En fin kväll med töserna.

nu ska jag iväg till malmö och jobba, hare fint


Kommentarer
Postat av: erika trane

ni var där i 20 min och var långt i från dom enda som dansa ^o)

2010-05-02 @ 15:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0