nån gång har man allvarliga problem


SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - om jag gör
2. har du skolkat?  - varje lörag
3. varmt eller kallt? -  varmt
4. soligt eller regn? - soligt
5. fanta eller cola? - coca
6. är du nyttig av dig? - jo men visst

OM MIG
1. vad heter du? -  Berit
2. syskon? - två brödrar
3. Vart bor du? -  i en fin och trevlig håla
4. Hur många barn vill du ha? - två kanske
5. Vill du gifta dig? - om jag vill
6. Favorit tid på dagen? - kl 7 på morgonen, love it
7. Humör just nu? - på topp
8. Sugen på just nu? -  mumsiga pojkar

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? -  yes
2. Sjungit? - hela tiden
3. Blivit kramad? - hihi ja
4. Känt dig fånig? - ja
5. Saknat någon? - mhm
6. Dansat galet? - ja kan man säga
7. klippt håret? - ja
8. Gråtit? - bara klena som gör sånt

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - tvärtom
2. Har du en hund? - tror inte det
3. sover du helst ensam eller med någon? - ensam lätt
4. Tror du på spöken? -  vadå tror
5. Är du mörkrädd? - inte alls, inte det minsta
6. Vad vill du ha just nu? - en glass

KÄRLEK
1. Är du singel nu? -  nänä
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - ööverlånga,
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - höhö näpp
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - nää
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - jaa
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? -om jag har
7. Har du varit på en blind-date? - yes, slutade lyckat!
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - ja
9. Saknar du någon av dina ex? - hm, näpp!
10. Somnat gråtande pga kärleken? - höhö nej
11. Brukar du tänka på dina ex? -  varför skulle jag,
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? -  dr bombay

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? - jaa min farmor
14. Är du ofta med dina vänner? - nej vill inte
15. Vad brukar ni hitta på? - fisa varann i huvet
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? -  ja
17. Vem vet mest om dig? - min katt

OM DIG
1. Hur gammal är du? -  har inte riktigt koll på det
2. Hur lång är du? - enochåtti
3. Vart bor du? - gummitoffel
4. Är du nöjd med ditt rum? - jaa
5. Villken är din riktiga hårfärg? - pisssgult
6. Vad väger du?  tjinixen
7. Har du någon sjukdom? - hahaha om jag har
8. Är dina föräldrar skilda? - ibland
9. Gillar du skolan? - love it
10. Hur svarar du i telefonen?  "och ditt problem är?"

VAD
1. Åt du senast? - grisfötter
2. Drack du senast? - banansaft
3. Har du på fötterna? - strumpor
4. Lyssnar du på just nu?-  min ilande röst, hahah 
5. Gillar du mest hos dig själv? - min feta röv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0