you are the one that makes me whole

tjohooo. josephine här! filippa hänger hos mig ikväll och vi har nyss gjort massa god tacos och ska snart trycka i oss andra gottiga grejer. we like alooot. 
min vän filippa är en väldigt osocial vän som somnar nästan varje gång vi ses. är jag verkligen så tråkig att umgås med? ibland känns det som det... meeen om jag hade varit så tråkig, hur har hon pallat med mig i över 10 år? så alltså måste jag vara rätt rolig ändå :D wiho.
nu ska jag titta på filippa när hon sover. och förresten! hon har startat en ny blogg som ni gärna får kolla in lite senare. dock är där inget skrivet men det kanske blir kul ändå. checka in den HÄR. ha en trevlig lördagskväll med melodifestivaltittande, navelluddspillande och tånagelbitande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0