Bikten

läste i en bok som heter Bikten där folk har skickat in crazy saker som de har gjort, och hittade en historia som jag tyckte var riktigt räligt gjort! men dem är jävligt roliga att läsa.


-en gång hittade jag en plånbok. Däri fanns ett par tusen kronor samt ett bankomatkort med tillhörande kod. Jag spenderade pengarna och tog ut ett par tusen till på kortet. Dagen efter ringde jag plånbokens ägare för att tala om att jag hade hittat plånboken med utan pengar och kort. Två dagar senare träffade jag henne: lämnade tillbaka plånboken och lät henne bjuda mig på en god och dyr lunch som tack för hjälpen.
Jag hade tänkt att sätta på henne också med hon var för anskrämlig. Jag är för hemsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0